קטגוריות
תמלול

תמלול שיחות מידע חשוב

תמלול שיחות

תמלול שיחות

אנו חיים בעידן האח הגדול, וכן לאור הרבה תרמיות של נותני שירות או אנשים מהמגזר הפרטי והעסקי, עלינו להקליט ראיות חשובות. כל הקלטה מסוג זה, אשר משמשת כהוכחה או ראיה, חייבת לעבור תמלול הקלטות מחיר, אשר ייקבע לפי אורך ההקלטה, המורכבות שלה מבחינת איכותה  והדחיפות של ההקלטה. גם בסכסוכים למיניהם, הקלטה מהווה ראייה עיקרית, כאשר היא מתומללת ומוגשת לבית המשפט לפי החוק המקובל. ישנם מקרים, בהם נתבעים יטענו בבית המשפט שלא אמרתי דבר כזה, אבל הראיה העיקרית היא זו שתכריע את הדין והכוונה היא לתמלול הקלטה שהתבצעה כחוק ותובא כראיה חותכת לביהמ"ש.

תמלול הקלטות איכותי – רק באמצעות חברות תמלול

יש לציין, כי תמלול הקלטות מחיר הוגן, יתבצע באופן מדויק רק באמצעות חברות תמלול וותיקות ומוכרות. לפי סוג התמלול, אם למטרת הגשת תמלול של תוצאות ישיבה, תמלול של הקלטה, לצורך הוכחה של פגיעת זכויות מחברה הנותנת שירות, משא ומתן עם קבלן, ברכישת נכס, מה שמראה כי הוא אינו יכול לא לעמד הבטחותיו, תמלול ראיונות, מה שיאפשר לקרוא את דברי המרואיין לצורך שימוש במחקר, כתבה עיתונאית שהוקלטה, או כל הקלטה אחרת.

סטודנטים רבים, מעוניינים בתמלולים של הרצאות למטרת לימודים, מה שיסייע להם ללמוד היטב את החומר, מבלי שאיכות ההקלטה תפריע להם או שיתפספסו מילים חשובות. לכן, גם סטודנטים רבים, שולחים הקלטות לחברות תמלול, כך שיוכלו ללמוד את ההרצאות הדרושות להם למטרות כגון לימודים והכנה למבחנים חשובים.

הדיוק  והמקצועיות בתמלול הקלטות

מה שחשוב הוא שרק מתמלל מקצועי, יכול לבצע תמלול הקלטה מחיר. מיותר לציין, כי איכות התמלול ואיכות ההקלטה אם היא ירודה, כאשר התמלול מתבצע באמצעות אדם שמעוניין לחסוך בהוצאות לחברת תמלול, עשויים לפגוע באיכות  התמלול, מילים יושמטו, ייתכנו שגיאות כתיב ותחביר, מה שיוריד את אמינות התמלול, כאשר התמלול  אינו מיועד למטרת הוכחה בבית המשפט, כי אם למטרות אחרות. גם כאן, מומלץ לפנות רק לחברת תמלול אמינה, העוסקת שנים בתחום תמלולים מסוגים שונים.

שלחו את ההקלטה לחברת תמלול וקבלו הצעת מחיר

על מנת לקבל הצעת תמלול הקלטות מחיר, תוכלו לשלוח לכמה חברות תמלול מומלצות את ההקלטה ולקבל במייל או בטלפון הנייד שלכם כמה הצעות מחיר, כך שתהיה לכם האפשרות לבחור, את המחיר הזול מביניהן, כאשר אתם בטוחים במקצועיות החברה והוותק שלה. כמו כן, ישנן חברות תמלול, אשר מתמחות בתמלול הקלטות לבתי משפט, כך שאם זה המקרה שלכם, מומלץ לפנות למומחים בתמלולים משפטיים, כאשר על המתמלל להיות בקיא בחוקים והוא אף יהיה מחויב  להצמיד לתמלול חוות דעת מומחה מטעמו. שירות זה, נדרש ע"י עורכי דין, רופאים, מרצים, סטודנטים, מועצות, עיריות וכן, אנשים רבים מהמגזר הפרטי, הזקוקים לראיות חשובות  שתשמשנה אותם בבית המשפט.

 

מהו תמלול? 

תמלול למעשה  הוא המרת קובץ אודיו לכתב.

העוסק במלאכה זאת של תמלול, נקרא מתמלל. 

אם חפצים בתמלול מדויק ואיכותי, מומלץ להגיע למתמלל מנוסה במלאכה הזו בגלל שהתמלול תובע רמת ביצוע רבה. 

עליו לדעת ולהבחין בין סוגי קולות שונים, מבטא וזיהוי מקצועי של אותם הדוברים , סוגי הדגשה וכדומה.

 

בשנים האחרונות ישנן סוגים של תמלול כדוגמת:

 

תמלול הרצאות לסטודנטים

תמלול בזום

תמלול ישיבות מנהלים

תמלול לבית המשפט

תמלול הקלטות

תמלול ראיון

תמלול בערבית

 

 

בהמשך המאמר נפרט על אותם גווני התמלול הקיימים

 

תמלול הרצאות – שומעים הרצאה שנמצאת על גבי קובץ שמע צריכים להמיר אותה לטקסט

תמלול משפטי  – זה תמלול שמייצג שיחה ואותו תמלול מוצג כראיה בפני השופט.

תמלול ראיונות – המרה של ראיונות מקבצי שמע לכתב, יש מקרים שבהם ההקלטות לא מתבצעות בתנאי שטח טובים, קיימים רעש והמולה ברקע שגורמים להפרעה לשמיעה מסיבה זו, תמלול ראיונות נותן את האפשרות להשיג את אותו הראיון בצורת טקסט.

תמלול של שיחות – ברוב הפעמים מתבצעים לצורך משפטי, יש גם שיחות מוקלטות וכיוון שכך יש צורך להמיר את השיחות הללו טקסט כתוב לטקסט} {לצורך חשיפתם מול השופט.

תמלול של הקלטות – המרה של קלטות מאודיו לטקסט כתוב.

 

תמלול באיכות גבוהה

 

על מנת שאותו תמלול יצא  טוב, צריך של איש מקצוע יהיה את אותם הכישורים  המתאימים לכך כמו: 

 

האזנה חדה, ידיעה טובה של אותה השפה, המתמלל אמור להיות בקיא בעולם התוכן שאותו הוא מתמלל, אם לדוגמא מדובר בתוכן הקשור למשפט, צריך שיהיה לו היכרות עם אותם מונחים מעולם החוק והמשפט.

 

כמובן יש צורך בסבלנות מרובה מכיוון שלפעמים צריך להאזין לקטע כמה פעמים כדי לפענח אותו בגלל שאם לא, יכול להמצא מחסור בטקסט הכתוב.

 

איך צריך לבחור מתמלל מנוסה ומקצועי?

כשפונים לאיש המקצוע, צריך לבדוק אצלו את אותן הנקודות הבאות:

האם יש לו ידע תמלול קובץ אודיו וכמו כן אם הוא גם תמלל סוגים שונים של הקלטות.

 

ענף התמלול ניתן למצוא מספר תוכנות לתמלול, בדקו באיזה סוג תוכנה הוא משתמש, כאשר הוא איננו יודע לומר לכם באיזה סוג של תוכנות הוא עובד, כנראה שהוא לא מתמלל מומחה.

 

האם המתמלל עשוי לתמלל קבצי אודיו  שיש בהם איכות שמע ירודה, למתמללים בעלי ותק קיימות תוכנות לשיתוף קבצים של אודיו וגם הקלטות עם איכות נמוכה במיוחד הם מצליחים לתמלל.

 

קרא כאן מידע על עבודה מהבית תמלול?

בפשטות תמלול tv זה מלאכה שעיקרה הפיכת קבצים של אודיו לקבצי מלל  

התמלול אינו מיועד לצרכי רבים וטובים:כמו לדוגמא  תמלול של הרצאות שונות או גם תמלול המיועד לבתי הדין הרבניים

  

שירותי תמלול

המשתמש בשירות תמלול יכול להיות שזה בגלל גורמים שונים. 

השוני בצרכים הינו שונה בין אחד לשני דוגמת תמלול שיחות ישיבה, תמלול מקצועי בקרב שיחות, התמלול קריטי ביותר, תמלול קבצי אודיו הקשור למשפט לצורך הוכחות במקרים עם בתי משפט וכדומה.

אנו מצויות בעידן האח העצום, כמו כן לאור יותר ויותר תרמיות של נותני בית עסק או שמא עוזרות מהמגזר האישי והעסקי, עלינו להקליט עדויות מועילות. יותר מידי שיחות אלו, אשר משמשת כהוכחה או לחילופין ראיה, רוצה לעבור תמלול הקלטה סכום, אשר יהיה במסגרת אורכו של ההקלטה, המורכבות שלה מבחינת האיכות  והדחיפות על ידי ההקלטה. גם בסכסוכים שונים, הקלטה היא בעצם ראייה עיקרית, כאשר הוא מתומללת ומוגשת לבית שבית הדין כחלק מ הדין המקובל. קיים מקרים, בתוכם הנתבעים יטענו בכל דירה המשפט שאינן אמרתי נושא שכזה, אבל הראיה המרכזית הנו הנה שתכריע את אותן החוק והכוונה הנו לתמלול שיחות שהתבצעה כחוק ותובא כראיה ברורה חותכת לביהמ"ש.

 

 

תמלול הקלטה קפדני – אלא בידי חברות  תמלול קבצי אודיו

 

מתופעל להגיד, שהרי תמלול הקלטה מספר פרסונלי, יתבצע באופן אמין היגוי על ידי פירמות התמלול הוותיקות והמוכרות. תבנית הסוג של התמלול, והיה אם למטרת הגשת תמלול של השפעות ישיבה, תמלול בקרב הקלטות, למטרת הוכחה בידי מטרד זכויות מחברה הנותנת אגודת, משא ומתן בעלויות קבלן, בעת קניית מחסן, העניין שמראה כיוון אינו יכול הן לא עמד בהבטחותיו, תמלול קבצי אודיו ראיונות, העניין שיאפשר לעיין ב רק את טענות המרואיין למטרת שימוש במחקר, כתבה עיתונאית שהוקלטה, עד מידי הקלטות נוספת.

 

 

תלמידים מקיפים, מעוניינים בתמלולים אצל הרצאות לצרכים של לימודים, הדבר שסייע לחומרי הדברה אלו לעשות כהוגן את אותם החומר, ללא שאיכות ההקלטה תפריע לחומרי ריסוס אלו עד שתפספסו סימנים חשובות. לכן, ואלה מסיימי הקורס מגוונים, שולחים שיחות ארגונים התמלול, באיזה אופן שיוכלו לחלוף אחר ההוצאות הדרושות לחומרי הדברה אלו לצרכים של כגון הוראת והכנה למבחנים מרכזיים.

 

הדיוק  והמקצועיות בתמלול הקלטה

 

ענין זה שמומלץ היא בעצם שרק מתמלל מנוסה, יכול לעשות תמלול קבצי אודיו שיחות מחיר. מיותר להבהיר, כי איכות תמלול קבצי אודיו וטיב ההקלטה והיה אם הינה לא טובה, כאשר תמלול קבצי אודיו מיושם בידי אדם המעוניין למזער הוצאות לחברת תמלול, עלולים לפגוע באיכות  התמלול, תווים יושמטו, אפשרי שיהיו שגיאות כתיב ותחביר, מה שיוריד את כל אחריות התמלול, כאשר התמלול  כלל מוצלח למטרת הוכחה בבית בית הדין, כי אם לשם אחרות. וואלה לפניכם, חיוני להתקשר אלא לחברת תמלול אמינה, העוסקת זמן בתחום תמלולים מסוגים שונים.

 

שלחו את אותה ההקלטה לחברת תמלול קבצי אודיו וקבלו הצעת מספר

 

על מנת להשיב הצעת תמלול קבצי אודיו שיחות מספר, יהיה באפשרותכם להכין משלוח למספר בתי עסק תמלול קבצי אודיו חשובות רק את ההקלטה ולקבל במייל או לחילופין במכשיר הטלפון הנייד שלכם כמה הצעות מחיר, באופן זה שתהיה לכם האפשרות לשכור, את כל עלותם הזול מביניהן, כשיקרה אנחנו בעלי יכולת כמו שצריך הפירמה והוותק שלה. כמו כן, ניתן למצוא חברות  תמלול קבצי אודיו, צריך של מקצוענים תמלול הקלטות לבית משפט, באיזה אופן שאם הגיע המקרר שברשותכם, ראוי לגשת אל למומחים תמלולים משפטיים, כאשר על אודות מתמלל לשכור בעל ניסיון בחוקים והוא שום יהיה מחויב  להצמיד לתמלול טיפים מיומן מטעמו. בעלי חברת זה הזמן, חשוב בתוך עורכי דין, רופאים, מרצים, תלמידים, מועצות, עיריות וגם, לא מעטים מהמגזר האישי, הזקוקים לראיות חשובות  תשמשנה כש בדירה הדין.