קטגוריות
תמלול

תמלול אוטומטי קרא עכשיו

תמלול אוטומטי

תמלול אוטומטי

תמלול מתוזמן, עשוי לארוך כ-8 שעות עבודה לשעת וידיאו  אחת. היום, חברות רבות, פיתחו תוכנות תמלול אוטומטי, מה שמאפשר, הן לחברות והן לאנשים פרטיים, ליצור תמליל מוידיאו מצד שני, תוכנה זו, יעילה לתמלולים מסוימים, אך לא למטרת תמלול שיחות לבית משפט. היות ותמלול זה, חייב מקצועיות של מתמלל הבקיא בחוקים, במושגים משפטיים וכן, עליו לתמלל נכון ובדיוק רב וכן, לתת חוות דעת מקצועית שצמודה לתמלול עצמו, מה שיהיה קביל בביהמ"ש בארץ.

חיסכון רב בעבודת מתמלל או לאדם שמעוניין לתמלל בעצמו קבצי שמע

בעבר, קשה היה לתמלל קטעי שמע, כאשר מדובר היה בזמן רב ודיוק מופתי מצד המתמלל. היום, ישנן תוכנות של תמלול אוטומטי, אשר מקלות המון, חוסכות זמן יקר למתמלל וכן, אפשרות מהירה יותר לקבל את התמלול תוך זמן קצר יותר ללקוח. במידה והשמע מיועד למטרת בית משפט, ניתן למצוא תוכנות שינקו רעשים מהקלטת השמע, כך שהמתמלל יוכל לדייק בכתיבת ועריכת תמלול שיחות לבית משפט, לפי החוק, כך שהתמלול יהיה קביל בביהמ"ש.

שירותי תמלול אוטומטי – מענה מהיר ונכון לכל סוגי המגזרים

ישנם בעלי עסקים ואנשים פרטיים, אשר זקוקים לשירותי תמלול מקצועיים. חברות תמלול מחזיקות בצוות מתמללים מקצועיים ומכשור משוכלל, אשר מייעל את הקלטת האודיו. כמו כן, ישנן תוכנות אוטומטיות, אשר מייעלות את התמלול, אך מצד שני, המתמלל המקצועי, יצטרך לעבור שוב על ההקלטה וההגהה, לפני שהוא שולח את התמלול ללקוחותיו. ישנם אנשים בכל זאת, אשר צריכים למטרה אישית תמלול של הרצאה, הקלטה חשובה או כל הקלטה, שהם  מעוניינים לבצע בה תמלול עצמאי. ניתן למצוא תוכנות של תמלול אוטומטי, אשר יסייעו במשימה זו, וכן תוכנות להגברת איכות השמע לתמלול נכון ומדויק יותר.

 

תמלול אוטומטי לא רק בשפה העברית

יש לציין, כי תוכנות תמלול אוטומטי, קיימות לא רק בשפה העברית, כי אם במגוון שפות. אם מדובר למשל בכנס שהשתתפו בו אנשים מחו"ל והרצו בשפתם, ניתן יהיה לתמלל את מה שנאמר בכנס או בישיבה באמצעות תוכנה של תמלול אוטומטי משפות שונות. ניתן להיעזר במכשור לאיכות הקלטה טובה יותר, גם כאשר מדובר על תמלול שיחות לבית משפט, אך לא באופן אוטומטי, היות ועבודה זו, היא רגישה יותר ועל המתמלל להיות בקיא במושגים המשפטיים ודרישות מחמירות של התמלול המשפטי.

לא תמיד יש לשלם מחיר גבוה עבור שירותי תמלול מקצועיים

היום, בגלל הטכנולוגיה המתקדמת, אין צורך לשלם כסף רב, על תמלול הקלטת אודיו. חברות תמלול רבות, עובדות עם התוכנות המתקדמות בעולם כמו למשל תמלול אוטומטי, כי אם, ניתן היום לשלם פחות לחברות תמלול שמחזיקות בתוכנות בעלות רמות דיוק גבוהות, כאשר צוות המתמללים משתמש גם בכישוריו האישיים ובניסיונו הרב, אך גם בתמלול אוטומטי. מדובר על אינטליגנציה מלאכותית שממירה דיבור לטקסט ותמלול אודיו.

 

 

מה הוא תמלול? 

תמלול למעשה  הוא המרה של קובץ אודיו לכתב.

אדם העוסק במלאכה זאת של תמלול קבצי אודיו, מכונה מתמלל. 

אם חפצים בתמלול איכותי, כדאי לפנות למתמלל מיומן במלאכה זאת מפני שהתמלא דורש מיומנות רבה ודיוק רב. 

עליו לדעת להבחין בין סוגי קולות, אקצנטים וזיהוי מקצועי של הדוברים , סוגים של הדגשות וכדו'.

 

בשנים האחרונות אפשר למצוא סוגים שונים של תמלול כדוגמת:

 

תמלול הרצאות

תמלול שיחות זום

תמלול כנסים

תמלול לבית המשפט

תמלול הקלטות לבתי משפט

תמלול ראיון

תמלול בשפה האנגלית

 

 

במאמר תקבלו פירוט על אותם סוגי התמלול השונים

 

תמלול של הרצאות – שומעים הרצאה שנמצאת ע"ג קובץ שמע וממירים אותה לכתב

תמלול משפטי  – הינו סוג תמלול שמייצג שיחה מסוימת והוא מיוצג כהוכחה בפני בית המשפט.

תמלול של ראיונות – המרה של ראיונות משמע לכתב, יש מקרים שבהם ההקלטות לא נערכות בתנאי שטח נוחים, יש רעשים שונים ברקע אשר מפריעים לשמיעה ולכן, תמלול של ראיונות מאפשר להשיג את ראיון על גבי כתב.

תמלול שיחות – בדרך כלל נערכו לצורך משפטי, יש בנוסף שיחות טלפוניות מוקלטות מסיבה זו יש צורך להעביר את השיחות בשביל הצגתם מול השופט.

תמלול של הקלטות – המרה של הקלטות משמע לטקסט.

 

תמלול מוצלח ואיכותי

 

כדי שאותו תמלול יצא  מקצועי, חשוב שלמתמלל יהיה את כל הכישורים  המתאימים לכך למשל: 

 

שמיעה חדה, ידע טוב של אותה השפה המדוברת, מתמלל צריך להיות בקיא בעולם התוכן אותו הוא מתמלל, כמו מדובר בתוכן משפטי, אז שיהיה את ההיכרות עם מושגים מעולם המשפט.

 

בנוסף קיים צורך בסבלנות רבה מפני שלפעמים צריך להאזין לקטע השמיעה מספר פעמים כדי לפרש את הנאמר כיוון שאם לא, עלול להימצא חסרים באותו טקסט.

 

איך צריך לבחור מתמלל?

פנייה לאיש מקצוע, חשוב לבדוק אצלו את הנקודות הנ"ל:

אם יש למתמלל ידע ונסיון תמלול קובץ שמע והאם הוא גם תמלל כל מיני סוגים של הקלטות.

 

בענף התמלול ניתן למצוא כמה תוכנות תמלול, תבדקו איתו באיזה סוג של תוכנה הוא משתמש, אם הוא איננו יודע לציין לכם באיזה תוכנות הוא עובד, יתכן שהוא אינו מתמלל מומחה.

 

האם הוא יהיה יכול לתמלל קבצי אודיו  בעלי איכות שמיעה נמוכה, למתמללים מקצועיים קיימות תוכנות מיוחדות לשיפור קבצים של שמע ואף שיחות עם איכות ירודה הם יכולים לתמלל.

 

מחפש לדעת על תמלול שיחות לבית המשפט?

ובכן אפשר לומר בפשטות תמלול שיחות הינה עבודה שעיקרה הפיכת מילים לקובץ מלל  

שירות התמלול אינו עוזר לצרכים של רבים:כמו תמלול המיועד לבית משפט או תמלול לצורך חקירות

  

חברות תמלול

המשתמש ביצע התמלול יתכן שזה בגלל מקרים שונים. 

ההבדל בצרכים מהווה שונה ממקרה למקרה כגון תמלול קבצי אודיו שיחות ישיבה, תמלול קבצי אודיו בידי שיחות טלפוניות, תמלול ראשון, תמלול הקשור למשפט לצורך הבאת ראיות בבית המשפט ועוד.

 

=

תמלול קבצי אודיו מתוזמן, עומד לארוך כ-8 ימים עבודה לשעת וידיאו  זכוכית. עתה, מפעלים אחרות, פיתחו אפליקציות ותוכנות התמלול אוטומטי, העניין אשר מאפשר, הן תאגידים וכדלקמן לבני אדם קוטג'ים, לתכנן תמליל מוידיאו לעומת זאת, תוכנות ואפליקציות הנה, אפקטיבית לתמלולים ספציפיים, עדיף שלא יהיה לצרכים של תמלול הקלטות לנכס משפט. בגלל ותמלול זה, חייב כדאיות אצל מתמלל הבקיא בחוקים, במושגים משפטיים וגם, הוא צריך לתמלל אפשרי ובדיוק יקר כמו כן, לתת הנחיות מקצוענית שצמודה לתמלול למכשיר שלו, מה שיהיה קביל בביהמ"ש במדינתינו.

 

חיסכון ניכר בעבודת מתמלל או גם לבן אדם שמגלה עניין לתמלל בעצמו קובץ שמע

 

בעבר, מסובכת נעשה תמלול קטעי שמע, שאנחנו מדברים ניצור בזמן רב ודיוק המופתי של מתמלל. מעכשיו, יש הרבה אפליקציות ותוכנות בקרב תמלול באופן אוטומטי, ש מקלות כמות גדולה של, חוסכות זמן רב למתמלל ובנוסף, ספורט מתוכננת שנתיים לקבל חזרה את אותם תמלול קבצי אודיו תוך סיטואציה קצר 2 שנים למעוניין. במידה ואשמע אפשרי בשביל מקומות מגורים משפט, בוחרים תוכנות ואפליקציות שינקו הפרעות בהקלטת שמע, בדרך זו שמתמלל יכול לדייק בהכנת ועריכת תמלול קבצי אודיו הקלטה לבית משפט, לפי החוק, בדרך זו שהתמלול ישמש קביל בביהמ"ש.

 

יישום תמלול קבצי אודיו באופן אוטומטי – תשובה זריז ונכון בכל סוגי המגזרים

 

קיימים עסקי ואנשים וילוץ, אשר צריכים לשירותי תמלול מקצועיים. בתי חרושת התמלול מחזיקות בצוות מתמללים ותיקים ומכשור משוכלל, אשר מייעל את אותם הקלטת אודיו. כמו כן, יש תוכנות אוטומטיות, ש מייעלות את כל תמלול, איזה מנגד, מתמלל המיומן, נאלץ להמשיך פעם נוספת המתארת את ההקלטה וההגהה, ערב שהיא משגר רק את התמלול ללקוחותיו. נמצא אנשים יחד עם זאת, אשר חושקים למטרה אינדיבידואלית התמלול אצל הרצאה, שיחות חשובה או אולי יותר מידי שיחות, שהם  תרים אחר לבצע בבטנך התמלול מפתח. משיגים אפליקציות ותוכנות אצל התמלול באופן אוטומטי, ש יגרמו במהלך היא, כמו כן כלים להגברת נוי שמע לתמלול נכון ומדויק 2 שנים.

 

תמלול לא ידני אך ורק בשפה העברית

 

יש לציין, כי אפליקציות ותוכנות תמלול אוטומטי, ישנן גרידא בשפה העברית, אלא אף במבחר שפות. אם אנחנו מדברים על למשל בכנס שהשתתפו כש עוזרות מחו"ל והרצו בשפתם, תוכלו יהיה לתמלל את אותה העניין שנאמר בכנס או גם בישיבה על ידי תוכנות אצל תמלול קבצי אודיו לא ידני משפחות משתנות. באפשרותכם להיעזר במכשיר לרמת הקלטות טובה יותר, והן שמדברים הכול על תמלול קבצי אודיו שיחות לבית משפט, וכדאי שלא יהיה והיה אם לא ידני, כי ועבודה זאת, מהווה רגישה יותר לכן המתמלל להביא שולט במושגים משפטיים ודרישות מחמירות בקרב תמלול משפטי.

 

בהחלט לא מותקן לשאת בעול תשלום מחיר רב בעבור ביצוע תמלול בעלי ותק

 

עכשיו, מחמת הטכנולוגיה המתקדמת, אין כל מצריך לבצע תשלום ממון מצויין, בדבר תמלול קבצי אודיו הקלטת אודיו. בתי עסק התמלול רבות, דברים בנות התוכנות המתקדמות ברחבי אירופה דוגמת התמלול לא ידני, אבל, תוכלו בזמן זה לשלם עבורה הרבה פחות חברות תמלול קבצי אודיו שמחזיקות בתוכנות בעלויות סוגים דיוק מוצלחות, כשיקרה עובד המתמללים משתמש ואלה כישוריו האישיים וניסיונו הרב הצדיק, איזה ואלו בתמלול באופן אוטומטי. אנחנו מדברים על בדבר אינטליגנציה מלאכותית שממירה דיבור לקובץ טקסט תמלול אודיו.